Verhoog customer engangement in Retail

Met mobile messaging verhogen retailers hun omzet met gebruiksvriendelijke en efficiente marketingoplossingen voor communcatie en betalingen. CM laat je een-op-een communiceren met potentiële of bestaande klanten via SMS, Voice, Push notificaties en Payments. Hiermee bieden we een dynamische manier om klanten te informeren over events, aanbiedingen, nieuwe collecties en diensten. Je zal al snel je merkbekendheid, je klantenbinding en betrokkenheid verbeteren.

Verhoog je omzet in retail met mobiel

Bereik je klanten wereldwijd

Blijf in contact met miljoenen mobiele gebruikers via mobile messaging. Creëer klantbetrokkenheid, klantenbinding en interactie met CM's mobile messaging diensten en verlaag je kosten.

Verbeter je interne communicatie

Je interne communicatie kan efficiënter met mobile messaging. Het hoofdkantoor kan met push notificaties of SMS berichten regionale vestigingen en personeel snel en kosteneffectief informeren bij kritieke gebeurtenissen.

Verrijk de klantervaring

Het verbeteren en vasthouden van klantbetrokkenheid vereist innovatieve oplossingen om zo consumentenervaringen te verrijken. Het gebruik van mobiel in loyaltyprogramma's voegt waarde toe en bevordert consumentbetrokkenheid.

Waarom anderen in Retail CM kiezen

Logo Ikea

IKEA voor klantbetrokkenheid

IKEA verpakte de reclameboodschap bij een keukencampagne in een simpel SMS bericht, geheel in lijn met de visie van IKEA van kleine verpakkingen. Consumenten konden het woord 'KEUKEN' sturen naar een shortcode, waarna ze de laatste keukenaanbiedingen kregen opgestuurd.

Logo Actito

ACTITO voor marketingberichten

ACTITO verbindt zijn klanten met CM's SMS en directe verbindingen. ACTITO heeft CM benaderd voor zijn SMS marketingberichten. Wij hebben hen voorzien van directe en stabiele verbindingen met verschillende operators.