CM: ÉÉN PLATFORM
VOOR SMS, PUSH, APPS,
BETALINGEN & VOICE

Sinds 1999 helpen we bedrijven om consumenten te bereiken

Sinds de opkomst van mobiel zijn bedrijven op zoek naar de beste manier om de consument hierop te bereiken. Sinds 1999 helpen we bedrijven hiermee door het dagelijks verbeteren van het beste platform voor Messaging, Betalingen, Apps en Voice. We bieden via één platform een hybride oplossing waarmee bedrijven hun doelgroep bereiken. Dat garanderen we.

Jeroen van Glabbeek

Onze passie
Innovatie & Techniek

We denken altijd in oplossingen en kansen. Dat doen we samen met onze klanten. Door onze passie voor innovatie en technologie creëren we mogelijkheden voor bedrijven die eerder niet haalbaar leken. We stellen altijd onze klanten voorop en maken het door innovatie en technologie mogelijk om de doelgroep te bereiken. Eén platform voor Messaging, Betalingen, Apps en Voice is een resultaat van onze vergaande passie. Eén platform, één aansluiting, álle kanalen.

Onze visie
1 plug-and-play platform

Bedrijven hebben de sterke behoefte om de consument te bereiken via het best passende mobiele kanaal tegen de laagst mogelijke kosten. Bedrijven sluiten zich simpel éénmalig aan op het platform, waarna er ongeacht het mobiele kanaal de consument bereikt wordt. Eén mobiel platform voor alle mobiele kritische bedrijfsprocessen dat klaar is voor de toekomst, dát is onze visie.

apps spotlight

Daarom kiest u voor het platform van CM

Onze geschiedenis

Sinds 1999 helpen we bedrijven

Eén messaging platform

Plug-and-Play

24/7 support, 365 dagen per jaar

Ons support team staat altijd klaar

Transparant

Routing is inzichtelijk en aanpasbaar

Real-time statistieken

Altijd inzicht

100% betrouwbaar

Banken en overheden bouwen op ons

Het eerste SMSje...
Alsof je een briefje in iemands broekzak schoof

15 jaar geleden. Het eerste SMSje dat we verstuurden vonden we een sensatie. Het was alsof je bij iemand een briefje in zijn broekzak schoof. Persoonlijker kon het gewoon niet. We voelden dat er rond deze techniek een wereld zou open gaan. Maar welke?

chat systeem clubmessage

Technologische vloedgolf later
Niets is meer hetzelfde

Nu ruim 15 jaar, verschillende bedrijfsovernames en miljarden berichten later zitten we midden in een technologische vloedgolf. Geen business model, geen investering, geen managementproces is nog hetzelfde. Er zijn nieuwe digitale ecosystemen ontstaan en ook die zullen blijven ontwikkelen. Alles wordt nog directer, sneller, maar ook veiliger. Die veranderingen gaan wij veroorzaken.

Hoogtepunten van CM
Hoe blijven we innoveren

Support teams staan altijd klaar
24u per dag, het hele jaar door

werkplekken cm

Ons NOC Serviceteam is 24 uur per dag aanwezig om vragen te beantwoorden. Ze bewaken continu de systemen en (inter)nationale verbindingen, zodat uw berichten altijd afgeleverd kunnen worden. De kennis en kunde van ons supportteam houden we door middel van trainingen up-to-date zodat we u maximale service kunnen bieden. CM is zelfs gecertificeerd om mensen op te leiden. Wanneer u ook belt, wij staan voor u klaar!

Achter de schermen
Een van de support teams helpt u verder

NOC Team

Network Operation Center

CST Team

Customer Service Team

Sales team

New business mogelijkheden

Bij CM doe je wat je leuk vindt
Daardoor worden onze producten vanzelf beter

Bij CM vinden we dat je vooral plezier moet hebben in je werk. Want als je doet waar je blij van wordt, ben je daar een stuk beter in! Dat zien we elke dag terug bij onze medewerkers én in onze producten.

Great place to work
Vinden we zelf. Maar is ook de naam van onze award

great place to work
best managed companies
slimste bedrijf van nederland
high growth
Deloitte fast 50

Contact