Nieuws

Hier vind je het laatste nieuws van en over CM

SMS NYE

SMS tijdens de jaarwisseling: slechte timing of perfect moment?

Oudejaarsavond. De klok slaat twaalf uur, het vuurwerk vliegt de lucht in en mobiele telefoons over de hele wereld gaan af. Door de enorme hoeveelheid aan berichten en telefoontjes vallen systemen stil terwijl mensen wereldwijd naar hun telefoons kijken in afwachting van alle nieuwjaarswensen van vrienden en familie. Dus lijkt dit niet de beste timing om een berichtje te sturen naar je trouwste klanten. Of toch?

Gepersonaliseerde berichten

Berichten die het lezen waard zijn: Hoe stuur je gepersonaliseerde SMS berichten?

Zoals je al weet, is SMS een waardevol middel om berichten te sturen waarmee je jouw doelgroep bereikt. Vanwege zijn hoge delivery en open rates, vertrouwen veel bedrijven op SMS voor notificatie, authenticatie en marketing. Dat betekent ook dat jij niet de enige bent die via SMS om de aandacht vraagt van je klant. Jouw bericht moet dan ook echt het lezen waard zijn. Personalisatie is hierin onmisbaar.

GIN

Til je customer care naar een hoger niveau in 2017

Tegenwoordig kom je niet meer weg met een customer care team dat alleen op kantoortijden telefonisch bereikbaar is. Consumenten anno 2016 verwachten een betrokken en bereikbare klantenservice. Bovendien neemt het aantal platformen waarop je bereikbaar moet zijn in rap tempo toe. Automatisering, Chatbots en Artificial Intelligence zouden de oplossing moeten zijn. Maar wat is er nu echt voor nodig om je klant de service te bieden die hij verwacht?

SMS remarketing verlaten winkelwagentje

Van verlaten winkelwagentje naar betaald winkelwagentje met SMS remarketing

Met alle kerstcadeaus die worden verzameld voor onder de boom, zetten marketingafdelingen alles op alles om zoveel mogelijk consumenten naar hun webshop te lokken. Mooie advertenties, aantrekkelijke kortingen en overtuigende websites, aan alles wordt gedacht. De consument legt jouw product in zijn digitale winkelwagentje. De koop is bijna rond. En dan ineens: een verlaten winkelwagentje. Hoe zorg je ervoor dat de consument naar jouw website terugkeert en alsnog een betalende klant wordt?


Perscontact

Op zoek naar meer persinformatie? Neem contact op met:

Erik Eggens
PR Coördinator

Telefoon: +31 (0) 6 113 18 563
E-mail: erik.eggens@cmtelecom.com


Bronnen

Ons logo

PNG formaat
PDF formaat
EPS formaat