Nieuws

Hier vind je het laatste nieuws van en over CM

Onderzoek

Study summary: de rol van mobiel in het succes van retail

Smartphones spelen een rol in 67% van de online aankopen [1]. Hoewel de aankoop uiteindelijk vaak via een andere weg wordt gedaan, is mobiel dus wel van onmiskenbaar belang voor het succes van retailers. Het is dan ook niet voor niets dat er veel onderzoek gedaan wordt naar het gebruik van de mobiele telefoon door consumenten. Graag geven wij je een korte samenvatting van de belangrijkste resultaten en inzichten uit recente wetenschappelijke studies van gerenommeerde onderzoekers.

customer care Gin

Checklist klantcontact: Voldoe jij aan de verwachtingen?

Klantenservice is de laatste jaren drastisch veranderd. Waar klantcontact traditioneel nog vooral telefonisch plaatsvond, blijft het gebruik van online platforms voor klantcontact in hoog tempo toenemen. Nu de klantenservice niet meer beperkt is tot het callcenter, is het een uitdaging om overal bereikbaar te zijn en de service te laten aansluiten op het gebruikte platform. Met deze checklist weet je in ieder geval zeker dat jij goed voorbereid bent.

Sports marketing

Mobiel is de Super Bowl van marketing

De Verenigde Staten laten alles vallen waar ze mee bezig zijn terwijl alle Amerikanen haastig de tribunes op rennen met emmers fried chicken en Budweiser. Dat kan maar één ding betekenen: het is Super Bowl weekend. Dit sportevenement is uitgegroeid tot één van de grootste marketing evenementen in Amerika. De rol van mobiel in betrokkenheid en interactie met supporters heeft dezelfde groei doorgemaakt. Welke lessen in mobile marketing kunnen andere sport en event marketeers leren van de Super Bowl?

Facebook Messenger GIN

Webwinkelier, mag ik even met je chatten?

Eén van de vele uitdagingen voor webwinkeliers is zorgen dat de consument alle stappen in het aankoopproces zo makkelijk mogelijk doorloopt. Toch zullen consumenten vaak nog vragen hebben over het product of de betaling. Natuurlijk ben je bereid om deze vragen telefonisch of per e-mail te beantwoorden. Maar met Facebook appcare is er een snellere, meer gebruiksvriendelijke en laagdrempelige manier om voor je klanten klaar te staan.


Perscontact

Op zoek naar meer persinformatie? Neem contact op met:

Erik Eggens
PR Coördinator

Telefoon: +31 (0) 6 113 18 563
E-mail: erik.eggens@cmtelecom.com


Bronnen

Ons logo

PNG formaat
PDF formaat
EPS formaat