Nieuws

Hier vind je het laatste nieuws van en over CM

Rugzak en mobiel

Hoe optimaliseer je de customer journey van de reiziger?

Met de vele boekings- en vergelijkingssites kunnen consumenten de vakantie volledig naar hun eigen wensen samenstellen. Ze beloven geen onvoorwaardelijke trouw aan een reisorganisatie, maar kiezen de beste reis voor de laagste prijs. Maar met duidelijk inzicht in de customer journey van de reizende consument, beschikken reisorganisaties nog over vele manieren om zich te onderscheiden van de prijsvechtende concurrent.

EFR Group Texaco

EFR Group vereenvoudigt registratie loyalty-app Texaco Stars met sms-shortcode van CM

Hoe migreer je trouwe spaarders met een spaarpas voor je loyaltyprogramma zo snel en efficiënt mogelijk naar je nieuwe loyalty-app en laat je nieuwe spaarders zo snel mogelijk registreren. Met een landelijke registratiecampagne en sms-marketing via een sms-shortcode. Texaco registreerde en verhuisde duizenden deelnemers van Texaco Stars van de Rocks’ spaarkaart naar de Texaco Stars app.

Wereldkaart internationale vlaggen

Met SMS de grens over: ken de internationale regels en gewoontes

SMS is een makkelijke en effectieve manier om mensen over de hele wereld snel te bereiken. Maar bij dit grote bereik horen ook grote verschillen in nationale gebruiken en regels. Maar gelukkig heeft CM wereldwijd internationale kantoren met collega’s die je alles kunnen vertellen over wat je wel en niet moet doen als je consumenten in hun land wil bereiken. Lees hieronder hun tips en adviezen.


Perscontact

Op zoek naar meer persinformatie? Neem contact op met:

Erik Eggens
PR Coördinator

Telefoon: +31 (0) 6 113 18 563
E-mail: erik.eggens@cmtelecom.com


Bronnen

Ons logo

PNG formaat
PDF formaat
EPS formaat