In scenario's waar je bevestigingen, meldingen of herinneringen naar je klanten moet sturen, is SMS de optimale keuze. De kosteneffectiviteit, eenvoudige personalisatie en nauwkeurige targeting maken SMS een efficiënt medium voor snelle, aandachttrekkende communicatie.
Bij belangrijke updates of storingen wordt een sms verstuurd om je klanten direct te informeren, zodat ze op tijd op de hoogte zijn van relevante informatie.
Stuur SMS herinneringen voor geplande afspraken en help het aantal no-shows te verminderen door de afspraak top-of-mind te houden voor jouw klanten.
Geef je klanten gemoedsrust door na het plannen een gedetailleerde sms te sturen met een bevestigde datum, tijd en locatie.
Stuur het hele jaar door op strategische momenten aantrekkelijke promotieberichten om je klanten betrokken te houden en de verkoop te stimuleren via SMS.
Of het nu gaat over het leveren van klantenservice via SMS, het versturen updates, persoonlijke aanbiedingen doen of feedback verkrijgen, SMS is een betrouwbaar kanaal dat dit faciliteert.
Implementeer livechat voor klantenondersteuning via sms, zodat klanten een toegankelijk en snel kanaal hebben om in contact te komen met klantenservice medewerkers.
Stel klanten in staat om persoonlijke statusupdates aan te vragen en te ontvangen via sms. Houd ze op de hoogte met tijdige sms-berichten met updates over hun bestellingen.
Stuur gepersonaliseerde productaanbevelingen via sms en stem aanbiedingen af op de voorkeuren en interesses van individuele klanten.
Verzamel waardevolle inzichten en verbeter de klanttevredenheid door feedback te vragen via gestroomlijnde SMS enquêtes.
Gebruik SMS One Time Passwords (OTP) om de klantervaring te verbeteren en de beveiliging van jouw online gegevens (en die van jouw klanten) te verhogen.
Verifieer de identiteit van jouw klanten met Two Factor Authentication. Verstuur verificatiecodes en eenmalige wachtwoorden via dit versleutelde kanaal voor extra beveiliging.
Versterk de beveiliging door inlogpogingen vanaf onherkende apparaten of locaties te verifiëren via sms, waarbij een bekend telefoonnummer als extra verificatielaag wordt gebruikt.
Vereenvoudig het proces voor klanten door sms te gebruiken om verificatiecodes (OTP) te verzenden, waardoor de verificatiestappen tijdens het aanmaken/bijwerken van accounts soepel lopen.
Ontvang sms-waarschuwingen in realtime over transacties en fraude, zodat er snel kan worden gereageerd op onbevoegde toegang en verdachte activiteiten.
Gebruik SMS als een manier om klantbetrokkenheid te vergroten, accountbeveiliging te verbeteren en klanttevredenheid te verhogen, met een platform dat is gebouwd voor schaalbaarheid, snelheid en betrouwbare aflevering.
Bekijk de video om een eerste indruk te krijgen van ons SMS platform.
Gebruik onze SMS API-code en je API-key om SMS berichten te verzenden en ontvangen. Onze SMS Gateway wordt volledig ondersteund met developer codes en gedetailleerde documentatie.
Wees de vraag van de klant voor. Stuur je klanten meldingen, updates en waarschuwingen op het gepaste moment. Verminder de druk op je klantenservice en verbeter de klanttevredenheid.
Van alle communicatiekanalen heeft SMS met een open ratio van 98% nog altijd het grootste bereik. Onze SMS Gateway maakt het wereldwijd verzenden van bulk SMS eenvoudig en bruikbaar voor verschillende toepassingen.
Verbind je website of app met onze SMS API of maak gebruik van onze cloud software, en profiteer van meer dan 60 directe operatorverbindingen om je bericht te leveren.
Wereldwijde levering binnen 10 seconden
Directe mobiele operator verbindingen
Veilig en gecertificeerd platform
Two-Way Messaging begint met een dedicated of shared short code of een long number.
Door Two-Way Messaging via short codes of long numbers te activeren kan je bedrijf tegen minimale kosten berichten en antwoorden van klanten ontvangen om zinvolle gesprekken te starten.
Kies tussen een short code of long number
Start gesprekken met "opt-in" keywords
Verbind met alle conversational channels via één API
Profiteer van alle bulk SMS-oplossingen die voor je bedrijf beschikbaar zijn, met alle tools en functies die je maar kunt voorstellen. Maak je klanten tevreden, stuur afleveringsnotificaties, boekingsbevestigingen, afspraakherinneringen en nog veel meer. Ontdek alle mogelijkheden!
Start messaging trialNeem contact opWe informeren miljoenen consumenten effectief over hun voedselbestelling via SMS, met behulp van de SMS Gateway van CM.com. Een gemakkelijke keuze om onze consumenten proactief te informeren en te voorkomen dat ze contact met ons moeten opnemen en zich zorgen moeten maken over hun bestelling.
Met SMS via CM.com kunnen we heel snel veel mensen bereiken. Randstad heeft de diensten van CM.com nodig en gebruikt deze om snel en betrouwbaar berichten te versturen: voor ons is tijd geld.
SMS speelt een cruciale rol in BMW's ConnectedDrive diensten. Het wereldwijde bereik van CM.com betekent dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over welke routering of mobiel netwerk ze moeten gebruiken; CM.com regelt het met de SMS Gateway.
Integreer eenvoudig onze SMS Gateway API in je eigen systeem. In de Messaging Gateway app kun je onze SMS API code en je API keyvinden om binnen enkele minuten te beginnen met het versturen en ontvangen van SMS berichten.
Start messaging trialMessaging Log geeft je gedetailleerde informatie over de status, inhoud en kosten van al je verzonden en ontvangen berichten zodat je volledig in controle blijft over je SMS verkeer..
Lees verderMessaging Analytics biedt geaggregeerde en gedetailleerde inzichten in SMS verkeer en real-time trends zodat je de mobiele strategie direct bij kunt sturen. Het vat samen hoe je berichtenverkeer ervoor staat en presteert.
Lees verderMail SMS is een Email to SMS service die e-mails omzet in SMS. Door gebruik te maken van je eigen mailprogramma is het versturen van SMS berichten net zo eenvoudig als het versturen van e-mails.
Lees verderVolumekorting vanaf 50.000 berichten
Prijzen gebaseerd op individuele berichten voor een specifieke bestemming
SMS is nuttig in diverse situaties. Overal waar je berichten naar klanten moet sturen met betrouwbare aflevering en hoge leesbaarheid, en waar informatie tijdgevoelig is, is SMS een optie. Voorbeelden van gebruikscases:
- SMS als afspraak herinnering
- SMS als planning tool
- SMS als interne communicatie en notificatie tool
- SMS als extern marketing kanaal
- SMS voor server notificaties
- SMS als inlogcode
- SMS voor stemmen
- SMS voor aanvragen en verzoeken
- SMS voor calamiteiten
- SMS voor donaties
Lees meerKlanten die niet komen opdagen voor afspraken, vertragingen bij leveringen, achtergelaten online winkelwagentjes, late betalingen - al het bovenstaande kan voor veel bedrijven een behoorlijke kopzorg zijn. Maar geen nood! SMS heeft de oplossing.
Organisaties staan voor de grote uitdaging om achterstallige betalingen en cashflow op een effectieve en positieve manier met klanten te managen Je wilt betalingen innen zonder de relatie met de klant te verzuren. Op dit gebied heeft SMS zich ontpopt als een krachtige, efficiënte en handige tool voor zowel bedrijven als klanten. In deze blog onderzoeken we hoe we SMS effectief kunnen inzetten voor achterstallige betalingen, waarbij we de voordelen en best practices belichten.
Voeg SMS als kanaal toe aan jouw klantenserviceplatform en start de conversatie met klanten op het meest betrouwbare communicatiekanaal. Voer persoonlijke gesprekken zonder die belangrijke persoonlijke touch te verliezen en verzamel waardevolle inzichten met gestroomlijnde SMS-feedbackverzoeken om de klanttevredenheid te verhogen.
Er lijken tegenwoordig wel oneindig veel manieren te zijn om berichten te versturen, en de verschillende namen en afkortingen van al die kanalen kunnen beginnen te duizelen. In dit blog gaan we het hebben over SMS en MMS, en de verschillen tussen die twee.
Wil je ook dat jouw bedrijf groeit? Dan is klantcontact essentieel. Nu alles en iedereen met elkaar verbonden is via die krachtige kleine computers in onze handen, wordt de manier waarop je met klanten communiceert steeds belangrijker voor je succes. Lees hier alles over hoe je SMS kunt gebruiken om je klantcontact te verbeteren, verkoop te stimuleren en een band op te bouwen met loyale klanten.
SMS is een van de oudste messaging kanalen. De opkomst van moderne instant messaging apps heeft een deuk geslagen in het sms-verkeer, maar betekent dat dan dat SMS verleden tijd is? In tegenstelling tot de nieuwere apps met hun uitgebreide functies, is SMS vrij basaal in zijn functies - gewone tekstberichten, geen poeha, en een karakterlimiet van 160 tekens. Ondanks dat is SMS nog steeds een van de meest impactvolle communicatiekanalen. Lees alles over SMS statistieken en de blijvende waarde ervan voor moderne zakelijke communicatie.
WhatsApp en SMS zijn beide immens populaire messaging kanalen, met unieke kenmerken, use cases en toegevoegde bedrijfswaarde. Maar wat zijn nu precies de verschillen tussen deze twee? Wat zijn de overeenkomsten? En nog belangrijker, welke voegt de meeste waarde toe aan jouw bedrijf? In deze blog duiken we in de wereld van WhatsApp vs. SMS.
In de online wereld van vandaag kan het belang van robuuste digitale beveiliging niet genoeg worden benadrukt. Nu bedrijven en particulieren worstelen met toenemende cyberbedreigingen, wordt de keuze van beveiligingsmaatregelen cruciaal.
SMS? Zo relevant is dat toch niet meer? Populaire messaging channels zoals WhatsApp en Instagram domineren immers nu de markt. Maar niks in minder waar als het om Black Friday draait! Terwijl consumenten worden overspoeld met e-mails, push-meldingen en advertenties op sociale media, prikt het bescheiden SMS-berichtje, met een open rate van 98%, vaak door het lawaai heen en verbindt het bedrijven met gretige shoppers.
Select a region to show relevant information. This may change the language.